Prihláste sa

Zapamätať prihlásenie:


Peklo na štadiónoch a FANS

Transparenty vravia že ..„Vitajte v pekle“ . Hmm …Či sa súperi naozaj občas varia v „kotli“ vedia len oni sami. Tu si pozrite zopár čertov :)))) . Vidly síce nemajú , ale hulakať vedia… V diskusii kľudne pripíšte svoj nazor na tych ktorých fans ja do blogu hádžem Nitruuuu a Košiceeeeee !!!!!!! …mame pred sezónou, kľudne sa pohádajte, aspoň bude sranda :)) Elber tento blog som venoval Tebe :)) ale aj všetkym pravým FANS !! HURRAAAAA na H.O.K.E.J. Tí ktorí ma poznajú , hádam pochopia moju recesiu …

Dodatok: Informácie v tomto blogu sú dostupné na klubových stránkach fans oboch mužstiev, informácie poskytol : Carlos na http://www.steelers.hckosice.sk/o_nas.php za pomoci zdroja: www.sk.wikipedia.org a spoluautor stranky http://www.hknitra.sk/index.php?… , ktory je jednym zo zakladatelov nitrianskeho fanklubu a vola sa Buben.


NITRA

V útrobách tohoto štadióna sa za posledné roky vytvoril jeden z najlepších fanklubov na Slovensku, o ktorom sa chýr doniesol nie len k našim českým susedom, ale aj do USA. Prvou lastovičkou bol v posledný októbrový deň domáci zápas s Trenčínom, kedy sa nitrianski fans pokúsili o choreografiu v podobe bielo-modrej papierovej skladačky. Ako prví na Slovensku zostrojili a uviedli obrovskú bielo-modrú sektorovku, ktorú neskôr vďaka podpore domáceho sponzora doplnili o ďalšiu, ukázali ďalší rozmer v povzbudzovaní i ostatným fans na Slovensku. To ze nitrianskeho diváka si vedenie váži, dokazuje aj pomenovanie turnaja fanklubov po jednom zo zakladateľov „hokejovej“ Nitry. Následne pokračovali v choreo prvkoch s bielo-modrými balónikmi, s praskavkami a s bengálskymi ohňami, ktoré vytvorili spolu s chorálmi neopakovateľnú atmosféru a zážitok pre všetkých prítomných. Jeden môj vyýborný priateľ v Minnesote Christopher P. Markland , keď som mu ukázal niektoré videá zo zápasov mi povedal, vraj sú to blázni! U nich v Amerike by sa nikto nedostal so svetlicami na štadión a keby sa niekto pokusil vymyslieť čosi také , dokonca choreo, väznenie by ho vraj neminulo (ohrozovanie na verejnosti , navádzanie na podpaľačstvo a pod…). Hrozne závidel tú atmosféru a príjemne šokovaný ostal, keď pochopil činnosť, odhodlanie a filozofiu nitrianskeho fanklubu. Kvalita hokejovej atmosféry tu patri jednoznačne k najlepším, čím sa dokáže zatieniť problematika komfortu a pohodlia Nitra Arény. To, že Nirtania vedia nie len fandiť ale aj hrať hokej už dokázali minimálne trikrát, keď dokázali vyhrať hokejbalový turnaj fanúšikov trikrát po sebe. Bude teda zaujímavé sledovať, či sa to podarí aj nejakému inému fanklubu ako nitrianskemu.


KOŠICE

Fanklub Steelers HC Košice je fanklub hokejového tímu HC Košice. Vznikol počas hokejovej sezóny 2005/06. Vtedy mal ako nový fanklub spolu 49 členov. V čase vzniku fanklubu bol domovským štadiónom HC Košice zimný štadión na Kavečanskej ceste v Košiciach. Zanedlho sa hokejový klub HC Košice presťahoval do novovybudovaného zimného štadiónu Steel Aréna – Zimný štadión Ladislava Trojáka. Už v prvej sezóne sa zaradil medzi najlepšie fankluby Slovenskej hokejovej extraligy (podľa oficiálnej štatistiky). V nasledujúcej sezóne ich počet narástol na 75, čo svedčí o spokojnosti košických divákov s fanklubom. Zakladateľom fanklubu a súčasným prezidentom je Karol (Carlos) Matejiček, predsedom a spoluzakladateľom je Pavol (Paljuka) Čegiň. Steelers za relatívne krátky čas sa prezentovali na viacerých výjazdoch za účelom podpory klubu mimo Košíc. Vrcholom bolo play-off 2006/2007 kde zorganizovali 5 autobusový výjazd cez celé Slovensko. V porovnaní s minulými rokmi je to nevídaný úspech, keďže „Starý fanklub“ bol typický skôr svojou konzervatívnou politikou. Medzi ďalšie výrazné úspechy patrí výrazné skultúrnenie prostredia a vytváranie tej pravej hokejovej atmosféry. Tak isto stojí za povšimnutie druhé miesto v prvom ročníku celoslovenského fanklubáckeho hokejbalového turnaja ktoré malo svoju premiéru v Nitre. Fanklub sa počas zatiaľ dvojročného pôsobenia budoval, vychytávali sa nedostatky, výrazne napredoval. Tieto 2 roky možno nazvať aj rokmi vzniku jednej veľkej rodiny, keďže Steelers usporadúva mnoho mnoho rôznych hokejových (početné výjazdy, besedu s hráčmi, večeru s hokejistami) a mimo hokejových akcií. Či už sú to túry, posedenia v meste, chaty, Silvester, oslavy narodenín jednotlivých členov a do budúcna pripravované stanovačky, guláš party atď… Fanklubu patrí v Steel Aréne sektor A11, ktorý sa nachádza za bránkou hosťujúceho tímu. Steelers ostávajú verní niekdajším klubovým farbám HC Košice, čiernej a oranžovej, ktoré si vzali ako farby fanklubu, no vystupujú v symbolike „ctíme si minulosť, vážime prítomnosť“ – zakomponovanie nových symbolov klubu, zavedenie moderných prvkov do fandenia, moderných symbolov na dresy, šále.



dukla101838 BLOG

 

Dobre. Skvelo si nám priblížil dejisko -ako fungujú FAN-kluby na štadiónoch v Košiciach a v Nitre. Dúfam, že budeš pokračovať aj ďalej s inými fanklubmi, lebo keď tam nieje SUPPORTERS či BTV , tak ma to moc nebavý!
25.7.2008 - 7:20
0

zomi BLOG

 

Skvele priblizenie fanklubov. O NR bohuzial viem iba prostrednictvom netu./Hlavne HP a NR stranky.../ To v KE som mal zoparkrat moznost vidiet aj na vlastne oci.
Mario, za to vsetko co tu na tejto stranke robis Ti a patri Ti
25.7.2008 - 7:49
0

mario74 BLOG

 

woow: no teda!! tak to dik... ja si vsak myslim, ze je tu kopec inych manikov, co robia daleko efektivnejsu a hlavne uzitocnejsiu pracu, ale vazim si co si napisal
25.7.2008 - 14:25
0

zomi BLOG

 

...ja tu tlieskam aj inym, ale nie vsetkym Iba tym, co si zasluzia a Ty patris k nim.
25.7.2008 - 15:16
0

eurobec BLOG

 

pekny clanok: o Nitre a jej fan klube viem i ja tuto na konci sveta, ked som sa znamych na severe Slovenska pytal, na fan kluby, viaceri mi spomenuli Nitru, ako referenciu ... ten znamy s tej minnesoty mal pravdu , tuto sa vela veci nesmie co u nas zatial moze, a toho co sa nesmie kazdy rok pribuda... som sa zasmial ked si napisal, ze uz 3 krat vyhrali tusim hokejbalovy turnaj... uz ostava teda len to najhlavnejsie a teda vyhrat i extraligu v hokeji ... tento rok ste zacali dobre v duchu hesla : Prvni vyhrani z kapsy vyhani cize horsie to uz nebude , nizsie sa uz v nitre hokejovo ist neda, koukat sa bude uz len hore ... inak, bolo by smutne ak by klub s najlepsim fan klubom hral o rk 1.ligu ... mozno ten fan klub by mal i nejak pritlacit na druhe poschodie, aby sa hralo vyssie jak o 11-te miesto ...
26.7.2008 - 8:50
0

nyytymaki BLOG

 

Mario74 serus: cez sezonu,si môžeš doplniť BB.Tam to bude peklo v zapasoch so Zvolenom a takisto vo Zvolene s BB.Tam moc o hokej nepôjde,ale o česť tychto miest
25.7.2008 - 7:54
0

mario74 BLOG

 

bracho : tak toto si necham ujst tomu ver!!!
25.7.2008 - 14:26
0

PalciLM

 

mario74: neviem ci len kosicky fans usporaduva hokejove akcie , ja si myslim ze to kazdy fanklub
25.7.2008 - 7:57
0

jonathan

 

: oranzova, cierna su povodne farby VSŽ,
stary fanklub urcite na svoju dobu konzervativny nebol .... v tom case (15-20 rokov s5) sme boli jediny kto chodil na vyjazdy,
potom pride zena, deti, kariera menej a menej casu .... zrazu mate o 20 rokov viac a pride nova generacia ... novy fanklub ...
o niecom uplne inom je fandenie futbalovemu timu na briskych ostrovoch ... tam je to uplne bezne ze na stadione stretnete 10 clennu rodinku od pradedka s pravnucatami aj s medziclankami
25.7.2008 - 8:17
0

bm

 

Mário .. super článok a som rád, že si tému fans otvoril ty a nie ja, pretože by som bol ukameňovaný za živa. Rád by som sa v tejto diskusii vyjadril k téme takzvaných najlepších fans. V Nitre to o sebe radi tvrdia(ževraj podporené aj nejakou anketou hráčov). Pre mňa nieje však titul najlepšieho fanúšika záležitosťou len jednej, či dvoch sezón. V Nitre bola perfektná atmosféra počas sezón, keď boli hore a bola skutočne tou najlepšou na Slovensku, robili fantastické výjazdy(v Trenčíne si ich pamätáme), fantastické choreografie a tak isto mali pestrú paletu pokrikov. V poslednej sezóne bola napríklad najlepšia atmosféra v Martine, aj keď je tam publikum trošku "sfanatizované", no atmosféra vynikajúca. Avšak na titul najlepší fanúšik to podľa mňa nestačí. Najlepší fanúšikovia by mali byť dlhodobou záležitosťou kvalitného fandenia v hojnom počte, či sa klubu darilo alebo nedarilo a to nič v zlom ale v Nitre ani Martine nefungovalo. Pre mňa osobne sú najlepšími slovenskými fans fanúšikovia Košíc, ku ktorým mám špecifický vzťah a pamätám si ich z mojich "začiatkov", keď ako jediný chodili po celom Slovensku a v Trenčíne sme ich mohli vidieť na každom zápase. To bola podľa mňa vernosť, pretože si dlho nepamätám jediný fanklub, ktorý prišiel do TN. Ale na druhej strane je veľmidobré, čo sa deje v poslednej dobe deje na fanúšikovskej scéne, či je to Martin, Košice, Trenčín, ale aj Slovan, ktorého fans robia posledné dva roky výjazdy, čo u nich myslím nebolo zvykom. Ešte tak zabrániť zbytočným ohadzovaniam pivami, fľaškami, rozbíjaniu autobusov a bude to
25.7.2008 - 8:33
0

jonathan

 

: vedel som ze som ta niekde videl .... zeby v kotve alebo steps ?
25.7.2008 - 8:48
0

freemt

 

Suverenne najlepší fans,ktorí chodia do MT sú Trenčania!Vedia neskutočne celozápasovo povzbudzovať!
25.7.2008 - 9:37
0

mannheim

 

neviem: či sa dá objektívne zhodnotiť , kto je tzv."najlepší" čo sa fanúšikov týka.Bude to vždy iba subjektívny názor, ale prikláňam sa k BM, pretože košickí fans aspoň u nás chodili príkladne na každý zápas, pamätám si ich odkedy na hokej chodím, a nikdy s nimi neboli problémy, bavili sa celý zápas a fandili za každého stavu. V súčasnosti si myslím, že je to výborné v Martine, určite sa vráti k slovu aj Nitra, ktorej fans mali skutočne mega výjazd do Trenčína v pamätnej sezóne, ale stále si držia vyoký štandard. A aby som nezabudol, určite aj skaličania, pretože na ich zimáku dokážu vytvoriť fakt peklo a napríklad na finále juniorky pred pár rokmi boli v TN v hojnom počte a chovali sa úplne skvele, bavili sa, nevyvolávali potýčky, dokonca ma pustili v rade na pivo pred seba, čo sa cení Na opačný protipól by som zaradil fans LM a Zvolena , ale iba preto, že som ich u nás jednoducho ešte nevidel, aspoň nie v zaznamenania hodnom počte.Čo sa týka Slovanu, tam by som bol neobjektívny,pretože to delím na dve skupiny, v jednej sú kamaráti, a v druhej takí tí, čo nás najviac lúbia Celkovo a samozrejme objektívne vzaté, majú všetci čo robiť, aby nás niekedy atmosférou dobehli
25.7.2008 - 12:27
0

Oriali

 

a kam zaradit tych, ktori sa pocitaju medzi kamaratov a aj Vas najviac lubia?
25.7.2008 - 12:32
0

mannheim

 

tých radíme do skupiny "kamarátky s vycibreným vkusom"
25.7.2008 - 12:40
0

bm

 

manny .. Nepamätáš si Zvolenčanov u nás? Veď po ich postupe do ligy k nám robili výjazdy v podobnom počte ako v poslednej sezóne Martinčania Pamätný boli najmä fanúšikovia v prilbách. A boli to po Košičanoch zrejme prvý fans, ktorí u nás boli
25.7.2008 - 12:34
0

Velky brat BLOG

 

Ano, zvolenčania chodievali k nam, ale od roku 2004, ked sme s nimi hrali finale som ich u nas nevidel.
25.7.2008 - 17:33
0

Izo

 

zvolencanou si pametam v TN iba raz,ked vyhrali tytul.Vtedy ich tam mohlo byt tak 50 a sedeli za striedackou.
26.7.2008 - 2:15
0

bm

 

a ešte jeden dodatok. S tými problémami s Košicami. To je druhá stránka mince ich výjazdov k nám. Niekedy sa to hore na státí pekne mlelo
25.7.2008 - 12:36
0

mannheim

 

tak mlelo...to bola práve tá romantika zašlých časov zvolenčnov si fakt nepamätám, ešte aj ich "Zvoľen je ľepší" mi popisoval kamarát, čo bol na ich zimáku
25.7.2008 - 12:38
0

bm

 

to bolo ešte dávnejšie ako vznikol legendárny pokrik "Zvoľen je ľepší"
25.7.2008 - 12:42
0

frantapriklep

 

Celkovo a samozrejme objektívne vzaté, majú všetci čo robiť, aby nás niekedy atmosférou dobehli : tým bolo povedané vlastne všetko

25.7.2008 - 13:07
0

jonathan

 

problemy v TN: co sa tyka problemov v TN, tak tych tam bolo hodne ... ale myslim si ze vzdy v ramci normy .... urcite to nedosiahlo uroven pastekarne kde nas ocakavala armada holohlavych s roznymi zbranami ... (verim tomu ze to neboli fans, len si prisli zatrenovat).
Za tie roky co navstevujem domace zapasy Ke som zazil na stadione fanusikov Jihlavy to bolo v 1986 a potom dlho dlho dlho nikto mozno az 15 rokov na to niekto prisiel a fandil nahlas hostom ....
Stara stodola to bolo doslova peklo .... 5100 oficialna kapacita .... kazdy domaci zapas ludia viseli po rurach kade tade ....
Sklennik na kavecianskej .... komorne divadlo s kapacitou 2000 .... no a teraz
STEEL ARENA to uz s hokejovym stadionom nema vela spolocne to uz je doslovaARENA
25.7.2008 - 13:58
0

SniperBA BLOG

 

tvoj avatar - :grcajúci smajl:
25.7.2008 - 15:52
0

jonathan

 

:
25.7.2008 - 15:57
+1

mannheim

 

Sniper: som zvedavý, čo by sa stalo , ak by tam mal hákový kríž...a pritom je to to isté v modrom...
25.7.2008 - 18:14
+1

Mr.Bo881 BLOG

 

25.7.2008 - 18:23
0

mario74 BLOG

 

bm : skvela reakcia, pravdu povediac som dufal, ze napises cosi , lebo som bol na tvoj nazor zvedavy, ja mozem len suhlasit. V Nitre to je ta posledne roky super, no pamatam si casy, ked chodilo na stadion 500 ludi (NR sa trapila v prvej lige) a tych cca 500 ludi co si hovorili fans nadavali stale na svojich hracov...Neskor, ked uz islo o postup do extraligy, bol kazdy ohromny fanusik a vsetko vedel, vsade bol... Dobre si pamatam na nenormalne uzasnu atmosferu finale o postup medzi NR a SNV , ktoa si myslim nema obdoby a kto na tom zapase bol, da mi za pravdu, ze doteraz nic podobne nebolo. Nasmu klubu som fandil a fandim odmalicka , aj ked sa nedarilo... len ja som bol tak sprosty, ze ked nola prehra nad slnko jasnejsia, stale som veril, ze sa to otoci mam oblubenych viac timov ligy, KE, MT, TN, BA.. a fandim vzdy Nitre a - slabsiemu /mozno kvoli tomu aby bol kvalitnejsi hokej/ neviem, ale ani mne sa nepaci, ked hadzu somari na lad predmety, vznikaju potycky, fajci sa vo vnutri a pod...Milujem hokej a som stastny ze tato "uchylka" mi ostane do konca zivota (ak nechytim uja Alzheimera )
25.7.2008 - 14:38
0

bm

 

heh, tak v tom sme rovnaký. Dukla tiež keď prehráva, tak si až do posledných sekúnd hovorím, že veď sa to dá otočiť .. Je to už také určité zblbnutie, ale veď nevadí .. S tými predmetmi je to tak. Hodí jeden, potom už funguje princíp davovej psychózy a hádžu aj ostatní. Nikdy som tomu nerozumel a ani nerozumiem(teraz ale nemám na mysli konfety po góle, keď je prerušená hra). V posledej vete sa opäť zhodneme
25.7.2008 - 14:53
0

mario74 BLOG

 

do riti, ked sa zhodneme: ved potom ked sa tak zamyslim, nie som ja Trencan?
25.7.2008 - 15:01
0

bm

 

všetko dobré z Nitry je aspoň z časti trenčiasnke
25.7.2008 - 15:45
0

mario74 BLOG

 

Misko: kludne si to mohol napisat aj opacne , neklamal by si
25.7.2008 - 15:54
0

bm

 

o tom by sa dalo diskutovať, každopádne je to menej pravdepodobné, ako to moje tvrdenie
25.7.2008 - 15:57
0

mario74 BLOG

 

staci ti obzriet sa spat : o jednu sezonu diskusia tu je na to, ked dojdes do Nitry jaaaaaa ti to vysvetlim
25.7.2008 - 16:05
0

pista022

 

SNV vs. NR: ja si ti baraže pamätam ked si vspomeniem na tu atmosferu este teraz mi behaju zimomriavky po chrbte aj ked som bol vtedy iba male chlapča viem ze som sedel ocovi na pleciach lebo sa na zimaku nebolo kde pohnut :... stare dobre časy snaď eštie niekedy sa to vrati
25.7.2008 - 17:01
0

jonathan

 

tak ty si teda fanusik : ked si prajes baraz so SNV
25.7.2008 - 17:04
0

pista022

 

to bude tim ze som zo snv ... ale najviac si prajem baraz z kezmarkom ak by sa porarilo nechcem predbiehat
25.7.2008 - 17:18
0

jonathan

 

: ale to logo ma zmiatlo ..... tiez tam mate nejaku modru rarohu
25.7.2008 - 17:26
0

F0rc3s BLOG

 

dukla101838: O TN písat nebude lebo Ufoland nemajú oficialný fans
25.7.2008 - 13:20
0

dukla101838 BLOG

 

Ale no. Ty nás nepoznáš, tak sa do toho nestaraj.
25.7.2008 - 13:32
0

P24 BLOG

 

ja len toko ze slusny bordel bol v nitre aj po ine sezony. napriklad posledna sezona pred lock outom bola celkom slusan a 9 miesto sa oslavovalo ako titul alebo za ery stefankovcov a miklika. bohuzial taky fenomen ako su fanusikovia futbalovej BVB na slovensku nikdy nevznikne. ich klub je finacne zruinovany casi ked vyhrali ligu majstrov su tiez davno prec a predsa vypredaju westfalstadium a robia taku atmosku aka nie je nikde na svete
25.7.2008 - 13:40
0

mannheim

 

nepíš bludy.Bol si niekedy na Anfielde ?
25.7.2008 - 18:59
0

P24 BLOG

 

bol liverpool niekedy v takom prusery ako bvb
26.7.2008 - 16:17
0

Mr.Bo881 BLOG

 

pekný blog... Je to moc omielané, ale ráta sa najviac to keď prídu fanúšikovia v hojnom počte po sérií prehier podporiť svoje mužstvo, to je fakt, čo nieje moc vidieť. No to čo sa deje na niektorých zápasoch je jasným znakom, že na Slovensku sú výborní fanúšikovia.... Do špičky určite patria NR,MT,TN,KE ... Njamä počas zápasov MT-TN, kde prišlo vždy z Trenčína aspon 100 až 200 a viac fanúšikov... Dôkazom tejto peknej atmosféry sú vyjadrenia hráčov... napríklad Ďžerinš povedal, že takú atmosféru ako bola v MT ešte nevidel, potvrdil , že v Lotyšsku sú tiež výborní, no že v MT to bolo počas celej sezóny... Peknelná atmosféra bola aj v play off, no o moc vydarenej sezóne sa nedá hovoriť, skôr ZČ atmosfére pomáhala...
25.7.2008 - 16:23
0

Velky brat BLOG

 

Ja by som vyzdvihol (ako napisal už Mannheim) skaličanov, ktorý hokej žeru aj na juniorskej urovni. Slovan ma skor takych NHL-skych fanušikov,ale posledne dve sezony (tiež to bolo spomenute) začali vyrazat aj na zapasy von. O Nitre netreba moc debatovat, doma či vonku su vždy vyborní. v Trenčíne sa to za posledne 2-3 roky tiže rozhybalo z vyjazdmi, stale chodi na hokej von viac a viac ludi. Martin ma super fanušikov (ale tiež suhlasim s Bm, že su možno až priliš sfanatizovaní), u nas ich byva počut najviac zo všetkych fanušikov. Žilina ma tiež snaživych,ale je ich fakt malo. Zvolen prestal s vyjazdami davnejšie, Mikulaš podla toho čo som počul celkom v pohod fanušikovia na to, že sa stale v pozadí tabulky. Poprad doma naozaj nič, na to, že ide o typicky hokejove mesto. Košice - super.
25.7.2008 - 17:53
0

Mr.Bo881 BLOG

 

sfanatizovaní , neviem čo tým vy dvaja konkrétne myslíte... čo sa vám vybaví pod pojmom fanatizmus?
25.7.2008 - 17:58
0

MHCopat

 

bóže, také ľahké...: chodíme odfarbení na blond, na stene v obývačke je veľký plagát so Spišiakom a pred spaním spievame hymnu MHC..
25.7.2008 - 18:35
0

Velky brat BLOG

 

25.7.2008 - 18:41
0

Velky brat BLOG

 

Nazval by som to prehnanou euforiou.
25.7.2008 - 18:41
0

Mr.Bo881 BLOG

 

a to je zlé, že fanúšikovia sa dosť hokejovo bavia? ja som si myslel, že prehnaný fanatizmus je ten keď fanúšikovia sa pre svoj klub bijú a vyčínajú a tým doplácajú na to nevinní..
25.7.2008 - 18:44
0

Velky brat BLOG

 

Kde som napisal, že to znamena že sa hokejovo bavia? Myslel som, že proste vidia len ten svoj klub a ked je hokej, tak su až ve nejakom tranze.
25.7.2008 - 18:47
0

Mr.Bo881 BLOG

 

no a ja sa pýtam , že čo je na tom zlé?
25.7.2008 - 18:51
0

Velky brat BLOG

 

Strata sudnosti. Napr. ty si v takom tranze, ze pokladas Datelinku za hviezdu.
25.7.2008 - 18:54
0

Mr.Bo881 BLOG

 

Ale no prosím Ťa, vieš že som to inak myslel, len zle napísal za to ty máš asi patent na bezchybné písanie, že?
25.7.2008 - 18:58
0

Velky brat BLOG

 

Tak si sa mal vtedy opravit, lebo ja som si doteraz myslel, že ho pokladaš za hviezdu.
25.7.2008 - 19:00
0

Mr.Bo881 BLOG

 

Kua tak fanúšik mhc a hokeja som a to riadny, ale aby som si toto myslel , tak toto fakt nie
25.7.2008 - 19:04
0

Mr.Bo881 BLOG

 

ja som myslel, tú atmosféru čo je momentálne v MT, som pomenoval, že diváci sa dosť hokejovo bavia spolu s hráčmi a preto som sa pýtal
25.7.2008 - 18:52
0

mario74 BLOG

 

tiez si myslim: ze prehnany fanatizmus v hlave fanusika skor skodi... napriklad taki futbalovi Rowdies. Ale polozme teda otazku, co je uz fanatizmus??? v návale emocii robia ludia hluposti, ci uz po gole na hociktoru stranu klziska... vrieskaju,skanduju, nadavaju, vyplazuju jazyky, ukazuju prsty rozhodcom, hracom, niektori aj hole rite, pripadne dievcata sa vyzliekaju (zazil som na stadione aj hore bez), sacu sa, biju sa pluju, maluju sa trhaju superove vlajky, zapaluju ohne...Kedy to prerastra vo fanatizmus??? - podla mna ked sa niekomu ublizuje.... v opacnom pozitivnom pripade to musi u normalneho cloveka vyvolat usmev...(ak niekoto pocas noci na vrchol velkeho mestskeho vianocneho stromceka, ktory vidiet uz z dialky, zapichne vlajku jeho oblubeneho klubu, pohorsovat sa bude iba starsia generacia a knazi, mozno konzervativci - je to uz fanatizmus??? ) inak suhlasim s MR.Bo881
25.7.2008 - 18:55
0

Velky brat BLOG

 

Ja teraz nevravim o chuligancoh a pod.
25.7.2008 - 18:59
0

mario74 BLOG

 

mna za slovicka nechytaj: lebo prehras chuligan je je clovek co sa sprava aj mimo stadiona nevhodne? hmm potom asi vsetci co idu na vyjazd a su este mimo stadiona sa chovaju nevhodne.,... lebo napr. svojim hlukom rusia nocny klud... Ja si skor myslim ze chuligan moze byt aj dobry fanusik... ale dobry fanusik nebude nebude nikdy chuligan.. citis ten rozdiel?
25.7.2008 - 19:03
0

mannheim

 

ešte viac vzdialení tým "NHL-kárskym"
25.7.2008 - 19:03
0

Mr.Bo881 BLOG

 

aha ale tých " kola a hranolky " radiť medzi poriadných fanúšikov asi nieje na mieste, či?
25.7.2008 - 19:06
0

mannheim

 

tak ja som vlastne chcel týmto porovnaním strúhnuť MT fanúšikom poklonu, ale s týmto Tvojim dovetkom rozhodne nesúhlasím. Pretože podľa mňa je úplne jedno, v ktorom sektore na zimáku si, čistojíš, či sedíš, a či niečo žereš a piješ, alebo si na sucho. Podstatné je, že si tam, a tlak Ti lieta vysoko nad priemerom.A spoň teda podľa mňa.
25.7.2008 - 19:12
0

Mr.Bo881 BLOG

 

ano to som pochopil, len ide tu o to či je to ešte v správnej miere, čo podla mna je Áno je hlavné, že si tam, no zatlieskať sa minimálne patrí, ba čo viac aj pochváliť skandujúcim potleskom či nejakými pokrikmi tým nepíšem , že ja patrím medzi stále hulákajúcich , no sem-tam nezaškodí... Mne to v NHL pripadá moc také slabé, aj keď v play -off šatky atď vedia vytvoriť skvelú choreografiu, či niekedy dosť časté Lets Go avalanche
25.7.2008 - 19:16
0

mannheim

 

tak myslím, že sa to nedá paušalizovať, kto by mal napríklad tlieskať v Phoenixe, keď možno ani netušia, v ktorích dresoch hrajú domáci ?
zato v Philadelphii, Colorade, Detroite, Minessote, v kanadských mestách atď, je určite atmosféra skvelá, často krát to je počuť aj v TV pri priamom prenose...
25.7.2008 - 19:36
0

ssseno

 

ja si jedneho divocha...: , v radoch Kosickych fans, este z cias ked som bol vo fanusikovskych pamperskach pamatam... A urcite viaceri: bol to taky obrovitaaaaansky chlap s risavou bradou a dlhymi vlasmi, taky ZZ - topak. A bolo ho vsade plno
Ja som mal normalne strach okolo neho chodit, bo tie pampersky boli predsalen v tej dobe tiez este len vo vyvine
25.7.2008 - 19:04
0

mannheim

 

tohto klasika si musí pamätať každý trenčan, bol to symbol košických fans...
25.7.2008 - 19:06
0

ssseno

 

...myslim, manny,: ze si ho kompletne pamata, kazdy fanusik akehokolvek tymu, kde Kosice v tej dobe zavitali Taky sa nestrati ani v nahliacom sa dave, 1 z miliona. Kto vie, co sa s nim stalo...
25.7.2008 - 19:10
0

mario74 BLOG

 

oholil sa: on stale chodi, len ho nepozname
25.7.2008 - 19:21
0

kosican85 BLOG

 

on chodi stale na hokej,aj na vyjazdy je to šef stareho fanklubu hc ke
25.7.2008 - 21:50
0

jonathan

 

tlusta svina: taky pokrik si vysluzil na trencianskom stadione, jeden z najvernejsich .... chodi vzdy neostrihal sa neoholil len schudol asi 50 kg ...
25.7.2008 - 21:57
0

mannheim

 

Podobný pokrik som nezachytil, a ak taký pokrik bol, je to hanba tých, ktorí ho kričali, moji známi a kmaráti ho vždy brali ako ikonu KE fans.
25.7.2008 - 22:59
0

Buben BLOG

 

mily autor "blogu" - ak kopirujes text, ktory napisal uz niekto pred Tebou, nezabudni vzdy uviest zdroj. na toto blogy urcite nesluzia.. najlepsich fanusikov ma inak Nitra, kto nahodou zabudol...
25.7.2008 - 21:48
0

Mr.Bo881 BLOG

 

odkiaľ to skopíroval?
25.7.2008 - 22:11
0

mario74 BLOG

 

mily kritik: zabudas na to, preco sa blog pise, ale hlavne preco, ano pomahal som si klubovymi strankami a pridal vlastnu skusenost..., vadi? ale pre tvoj pokoj, dopisem to.
25.7.2008 - 22:34
0

mario74 BLOG

 

mily buben , kamarat: cielom blogu je oslovit ludi a vyvolat diskusiu... moje su aspon o hokeji, o tvojich sa to povedat neda, cital som...stacilo
25.7.2008 - 22:41
0

Buben BLOG

 

1. ak ja zabudam na to, preco sa blog pise, Ty si to evidentne ani nikdy nevedel. pre pokoj v Tvojej dusi: Blog su vlastne nazory autora, postrehy, clanky, skratka forma sebarealizacie. urcite nie kopirovanie z inych clankov, preberanie textu, ktory vymyslel a napisal niekto iny. To je plagiatorstvo, v tomto pripade navyse velmi amaterske.
2. nejde o moj pokoj, ktory mimochodom nebol naruseny ani tymto pseudoblogom. Ide o ferovost voci povodnemu autorovi (autorom), slusnost a mozno aj spravodlivost. na to by si ale mal prist sam.
mimochodom, ak sa tu objavi Roman, blog pojde prec.
3. moje blogy Ti citat nikto nekaze. nie su pre Teba (:
25.7.2008 - 22:53
0

mario74 BLOG

 

buben: mozno nie som mudrejsi ako ty - a uprimne ani nechcem byt!! Lenze mal by si si uvedomi , ze ...blog je članok (teraz neriesme koho) a clanky sa písu... pisu sa pre ludi ..Preco sa pisu?? , aby sa citali...preco je dobre citat ich? aby niekoho oslovil ich obsah!! takze: 1. podla pravidiel sa ma uviest zdroj, ten som uviedol, ale kludne chod zalovat Romanovi, a odstrante blog, dokazes tym len svoju dtinskost. (Roman bol vzdy voci mne ferovi a vyzim si ho, lebo ten ked nieco ma, pise mi do posty a nie verejne, to je charakter, co je pre teba asi pojem cudzi) 2. poznas povodneho autora? ak ano, co si mi hned nenapisal jeho meno? Ja som ho nevedel, Mal si mi napisat do posty, a bolo by vsetko ok. 3. Plagiatirstvo...tema na siroku polemiku. Ak vyslovim nejaku myslienku alebo aj viac a zhodou okolnosti bude totozna s textom krory sa vyskytuje kdekolvek na celom internete, bude to plagiatorstvo, lebo to uz niekto napisal..(podla teba). plagiatorstvo je kopirovanie textu a ak dobre chapem, ty si ten, co nikdy nic nekopiroval a neprezentoval za svoje?.... spomen si na pisomky, pripadne referaty v skole. Tvopja reakcia by mi ani nevadila, ibaze keby si sa nehral na spravodliveho.. 4. Diskusia je tu pod blogom na to, aby ludia mali moznost vyjadrit svoj nazor na to co citaju, pretoze charakter a slusnost k autorovi (o ktorej hovoris) kaze, ze ak mas nieco proti cloveku co pisal ten ktory blog, treba ho kontaktovat priamo - na to su tu tie nase posty. Lenze tebe ide o to, aby si ukazal prstom: "ahaaa henten je plagiaaatoooorrr!!" a nie to co sa pise v napriklad aj skopirovanom clanku. Keď potrebujes ziskat urcite informacie napr. statistiky a cisla, preco by si si nemohol pomoct internetom. A ze to uz niekto urobil?? no a? Nie kazdy cita stranky, ktore su urcene vyhranenemu zaujmu ludi. Sem chodi vela fanusikov, tak preco by si nemohli precitat cosi, co mozno este necitali. 5.No a na koniec by si sa mohol zamysliet uz aspon nad tym (ako fanusik Nitry), ze si o nitrianskych fans precita daleko viac ludi ako na nasej klubovej stranke, kde ste zrusili diskusiu!!! 6. Tvoje blogy tu nie su pre nikoho, staci si precitat ich obsah... Tvoja reakcia na moj blog je prizemna a detinska nakolko mam skutocne vysoku inteligenciu, dovolil som sa znizit na tvoju uroven a pisem ti teda verejne a nie do posty. Necakam ze ma pochopis, preto pocitam s tym ze blog bude vymazany. Co už. Zelam Ti pekny den. Mario
26.7.2008 - 4:08
0

Buben BLOG

 

mam pocit, ze prilis filozofujes a zacinas sa trochu stracat.. skusim teda este jednu reakciu. ak nepomoze, uz ani nereaguj (mas "skutocne vysoku inteligenciu", bolo by to zbytocne): 1. BLOG - dakujem za siroku lekciu o tom co je a pre koho sa pise blog. mas uplnu pravdu, so vsetkym suhlasim (hoci mam ovela nizsiu inteligenciu ako Ty a obcas "prizemne a detinske rekacie"). Tu je vsetko v poriadku, dokonca aj Tvoj vyber temy (moje blogy fakt nie su zaujimave, aj to priznavam), dokonca som sa sam zapojil do diskusie, ked som s odlahcenym tonom poznamenal, ze v Nitre su najlepsi fanusikovia. Vadilo mi vsak, ze si MECHANICKY SKOPIROVAL NIEKOHO CLANOK (resp. pasaze z neho) BEZ TOHO, ABY SI UVIEDOL ZDROJ, Z KTOREHO SI CERPAL. Toto je podla mna (i) NEFEROVE, (ii) NESPRAVODLIVE, (iii) AMATERSKE a (iv) DRZE voci povodnemu autorovi a pripomina mi to chvalenie sa cudzim perim. 2. PLAGIAT - ucebnicovy plagiat v Tvojom podani. A vies preco? Pretoze vyuzivas nieco, co pred Teou uz niekto vytvoril a nenamahas sa na to ani odvolat, nijak upozornit. Spominas tu referaty v skole, odvolavas sa na ziskavanie statistik, informacii a cisel na internete. VSETKO JE V PORIADKU, ak citujes zdroj! dufam, ze toto pochopis, "skutocne vysoko inteligentni ludia" by na to mohli v klude mat... 3. POVODNY AUTOR - na tom clanku o Nitre som sa podielal aj ja a to v case, ked sme pripravovali prezentaciu nasho fanklubu. Mozno to teraz vyzera, ze tu nariekam ako dieta, ktoremu zoberu hracku ("skutocne vysoko inteligentni ludia" to tak mozu naozaj vnimat), ale ide o ciro-cisty PRINCIP. naozaj ocenujem namet na blog a naslednu diskusiu, no hodnota clanku pouzivanim skopirovaneho textu rapidne klesa. Alebo si chcel, aby Ta citatelia velebili sa skvele dielo, s ktorym si si mozno ani nedal tolko roboty? 4. CHARAKTER. Preco sa snazis hodnotit moj charakter na zaklade toho, ze Ti vytykam elementarnu slusnost a ferovost v diskusii pod Tvojim blogom? Schvalne som to pisal "verejne", aby si vsetci urobili obraz o tom, KTO V SKUTOCNOSTI JE A KTO NIE JE AUTOR TEXTU! ak to poskodilo Tvoj image (a ludia sa mali moznost dozvediet, ze naozaj nie si povodny autor) potom ano - SOM bezcharakterna svina! 5. MAM sa zamysliet nad tym, ze sa o nitrianskych fanusikoch dozvie viac ludi. Ano, z toho sa tesim, po niekolkykrat uz ocenujem vyber temy na blog a diskusiu. Vadia mi ale vyssie uvedene veci. Inymi slovami, VYTVOR NIECO SAM, nech sa ludia dozvedia aj take, co na internete este nebolo! ak to nebude plagiat, dam Ti za to +5!
26.7.2008 - 9:04
0

mario74 BLOG

 

cau buben: pozri vycitas mi ze filozofujem... nuz ano - filozofovanie znamena debatu. Nachadzame sa v diskusii, vies? Tento chat s Tebou neberiem ako hadku, aby si si nemyslel, ale ako hladanie odpovedi a snazim sa aby si pochopil aj moje zmyslanie , nie iba to svoje...vyjadim sa k tomu co si napisal, ale trochu kratsie uz... 1. Ktomu prvemu bodu iba tolkoto: ano, jedina vec s ktorou suhlasim, mal som uviest zdroj no to preto som to neurobil, ze mi ide v pispevku o viac ako len o sposob prenosu nejakej informacie, ta ide do uzadia v porovnani s cielom kohosi oslovit, ci upozornit na nieco. Tebe to pripada ako chvalenie sa cudzim prerím...No a prave toto je to detinske v Tebe, pretoze tu sa v chapani budu nase cesty rozchadzat. Navyse na NR stranke nebol uvedeny zdroj, ani meno, mozes si to overit, nenasiel som ho...No a teraz , kedze uz viem , ze si bol spoluautorom textu k Nitre, chapem ze sa Ta to dotklo, napravim to, neboj....(hadam Ta to uz upokoji). 2.Vravis ze sa nenamaham na to upozornit, nuz tym ze som to tu umiestnil, upozornujem na to dost...a kedze som zdroj uz uviedol, myslim, ze by si mohol uz byt spokojny...Ale nie je ucelom mojho blogu (nazvi si to ako chces) uspokojit Tvoju jesitnost!! 3.V prvej casti si na to prisiel aj sam, cize Tvoja inteligencia je skutocne vyssia ako som si myslel, prepac mi to teda. Co sa tyka hodnoty clanku mily priatel, si na velkom omyle, pretoze jeho hodnota stupa a cim viac sa ludia k nemu (jeho obsahu) vyjadria, tym bude mat vyssiu hodnotu, cize Tvoja praca nebola vobec zbytocna, len ma trochu udivuje , ze ako spoluator zdrojoveho clanku Ta nenapadlo umiestnit to aj sem, ved si fanusik Nitry!!! Mal by si myt vdacny. Skutocne mi nejde o to , aby ma tu ludia velebili, je tu kopec spravnych ludi, s ktorymi som sa zoznamil aj osobne, nepotrebujem na to pluska aby som videl, ze ma ludia citaju radi.(Boze aky som len skromny..) Este k tej trojke, ak ti ide i ciry princip, mal si napisat do diskusie, napriklad ze: "Ten clanok je moj ale som rad, ze ho autor uverejnil, lebo v Nitre su aj tak najlepsi fans..!" A nasledne si ma mal kontaktovat ze aby som uviedol zdroj - to by bolo principialne z Tvojej strany, takto je to detinske. 4. Ano, si autor texu - ich castí, lebo je tam toho dost aj mojho. Moj image si neposkodil, ten si vytvarame sami, a sami si ho aj poskodzujeme, ale so vsetkou uctou k Tebem na imidzi tu na HP mi prd zalezi, ja sem chodim kecat s ludmi tesit sa z toho, ze sa tesime, ze mame radi nase kluby, nase splechy, a Tvoju pracu!!!...chapes? No a neboj sa, ked ma budes citat pravidelne uvidis AJ moje vlastne postoje, a nazory, potom si tu +5 od Teba vypytam P.S.: Sorry, zase som sa rozpisal., Mario
26.7.2008 - 13:50
0

taxis

 

Mily plagiator,ja od teba este stale cakam ze konecne opravis tie nezmysly co si napisal v blogu ,,Areny - 2.cast,, ohladom Nitra Areny alebo na odpoved ktora vyvrati moje pripomienky.
Dakujem
26.7.2008 - 15:35
0

mario74 BLOG

 

taxis: precital som si opat, co si reagoval v spominanej diskusii.. ale ako mam nieco opravit, ked s tym co si napisal vobes nesuhlasim??? proste ja mam SKUSENOSTI ine (pokym ty se sedis v lozi, par krat som sa ja ako usporiadatel musel pobit, lebo sku.vena ochranka robila konsky kkt... tolko k bezpecnosti stadiona ... co sa tyka fajcenia - si totalne mimo (neriesim to, utesuj sa tym ze ste to vyriesili..) viem aka je skutocnost, hoci ano, je to lepsie... ale chod sa poprechadzat pocas zapasu aj dookola , nie len do VIP bufetiku..... co sa tyka zdravotakov a zabezpecenia, prd si videl, lebo opat musim pripomenut - mam ine skusenosti... je tvoj problem ze s tym nesuhlasis, a ja necitim potrebu to opravit , ked som o tom co som napisal (alebo skopiroval) presvedceny ze je to pravda.. Cau
26.7.2008 - 23:47
0

Buben BLOG

 

dobre, pokusim sa to ukoncit, pretoze to nikam nevedie. napisal si: "mal som uviest zdroj no to preto som to neurobil, ze mi ide v pispevku o viac ako len o sposob prenosu nejakej informacie, ta ide do uzadia v porovnani s cielom kohosi oslovit, ci upozornit na nieco." MARIO, MNE JE SRDECNE JEDNO, O CO TI IDE, KOHO A CIM CHCES OSLOVIT. ZAPAMATAJ SI PROSIM AJ DO BUDUCNOSTI, ZE AK POUZIJES NIEKOHO NAPISANY TEXT VO VLASTNOM, VZDY CITUJ AUTORA A ZDROJ, Z KTOREHO CERPAS! nejde o ziadnu moju jesitnost, detinskost a neviem este ako si to stihol nazvat. skratka, takto to funguje, ci sa to paci Tebe, mne, alebo hocikomu inemu. v tejto suvislosti mi reci o tom, ze Ti mam byt vdacny za to, ze bez oznamenia (povolenia?) pouzivas moj clanok ako svoj mi pridu SMIESNE! nakoniec si zdroje predsa len v clanku uviedol, vec je teda vyriesena a predpokladam, ze uz si pouceny. na zaver iba dodam, ze NEJDE O MNA A NEJAKY CLANOCEK O NITRE, ALE NAVOD AJ PRE OSTATNYCH. nebol si totiz prvy, Mario. mozno by stalo za to, uverejnit nejaky minimalny kodex blogera, resp. pravidla blogovania... navyse mam pocit, ze Roman uz o niecom podobnom uvazoval. AHOJ
26.7.2008 - 18:48
0

mario74 BLOG

 

Buben: ked nezalezi tebe na tom co si myslim napriklad ja, preco by malo mne zalezat na tom co pises ty... vidis, a predsa zalezi... Cau.
26.7.2008 - 23:40
0

jonathan

 

mozte zacat vsadzat : NAZOV STAVKY :
Kto bude mat posledne slovo
KURZY:

mario74 : 1.80
Buben : 1.80

MINIMÁLNY VKLAD :
1 dukát

SAMOTNI HRACI ANI ICH RODINNI PRISLUSNICI SA STAVOK ZUCASTNIT NEMOZU !
27.7.2008 - 8:43
0

eurobec BLOG

 

presne tak: suhlas, blog = nazor autora na nieco a vyvolanie diskusie alebo proste informacia ...
26.7.2008 - 8:55
0

mannheim

 

hmm: nie, že by som sa chcel miešať do Vašej plamennej debaty, ale blog je internetový denník.Bodka.
26.7.2008 - 11:55
0

eurobec BLOG

 

no dennik hadam nie ?: ten nazov dennik teda na nase blogy nepatri lebo tuto nik dennik nepise (dennik = odvodene od denne) ale s casu na cas vyjadri svoj nazor na nejaku zvacsa hokejovu vec a teda ak si niekto niekde precita ci pocuje cosi zaujimave je dobre ked tuto v ramci "blogu" informuje inych o tom
26.7.2008 - 21:45
0

mario74 BLOG

 

eurobec: toto presne mam na mysli, ale to tu niektori nepochopia, netrap sa tym, mne zmazu blogy .. a ak sa tak stane, na tuto stranku uz neplachnem, comi bude fakt luto... Niektorym ako su Buben a taxis to moze byt srdecne jedno...kaslem na to, cou, iba co ma znechutili....
26.7.2008 - 23:55
0

eurobec BLOG

 

v podstate : nemusi kazdy suhlasit s tym co napises alebo napise iny autor clanku/blogu a ty v podstate nemusis odpovedat na kazdu pripomienku, ja som rad, ze si to napisal a dal tie veci dokopy, nemozem sledovat web stranky vsetkych klubov cize ja som to privital, ini mozu mat iny nazor a dovody... Fans je zaujimava tema a o fan klube z Nitry som co to pocul od znamych ale nie tak dobre zhrnute ... so ... vidis hned tuto vyssie, ze i ja a mannheim mame iny nazor na blog - on si mysli, ze to je dennik a teda v podstate ti co maju svoje blogy by asi mali denne don cosi pisat a ja myslim,ze je to inak v tunajsom ponimani a teda ak niekoho zaujme nejaka informacia, podeli sa snou s inymi a pripadne otvori diskusiu ... ale nie denne okrem chlapca co pise tuto denne spravy asi nik tu denne nepise clanky inym sa nepaci, ze stylizujem vo francuzsko-anglickej gramatike akurat pouzivam slovenske slova bez makcenov cize vyber si ...
27.7.2008 - 9:21
0

mannheim

 

akokoľvek to je, definícia znie, že je to internetový denník.
27.7.2008 - 11:17
0

mario74 BLOG

 

mas pravdu: ze nemusim reagovat na vsetko , ale v takejto veci to cloveku jednoducho neda, ved ked si vsimnes vyssie, chudak taxis caka na moju odpoved na jeho reakciu s tym aby som vraj uviedol fakty na pravu mieru uz par mesiacov...nuz ale co, ked s nim nesuhlasim?? Aj ked by som napisal blog o totalnych bludoch a nepravdach, stale je to len moj nazor, cize je na mne ci ti tak necham...a toto tu??? Preco by mal na mna niekto vrhat zle svetlo ako na osobu, ktora spracuje info pre druhych len pre to, ze sa to niekomu nepaci...ok, ved 100 ludi 100 nazorov, respect, ale nebudem cloveka za to zhadzovat. Manheim skor mysli HP ako dennik, nie jednotlive blogy uzivatelov...a kludne pis aj nadalej v tej svojej ang.-francuzskej gramatika, lebo sa to velmi dobre cita, mam rad tvoje clanky!!! Verim ze ta budem este citat casto, drz sa chlape !
27.7.2008 - 15:19
0

mannheim

 

čau Buben: Tak máš recht, ale keď hráte s Trnavou, tak je to pol na pol
25.7.2008 - 22:57
0

Buben BLOG

 

Trnava strasne smrdi
25.7.2008 - 23:04
0

mannheim

 

nuž tak, nie každý družstevník má v robote umývadlo
25.7.2008 - 23:08
0

Buben BLOG

 

a naviac nie kazdy Trnavcan ma robotu..
=> pocet ludi v Trnave, ktori maju pristup k umyvadlu je zavratne nizke cislo.
25.7.2008 - 23:12
0

mannheim

 

v každom prípade, všetky moje skúsenosti s Trnavou a jej priaznivcami tvoju teóriu potvrdzujú (nehovoriac o fakte, že vo futbale fandím odmalička Slovanu) , ako moja mamina vraví, Trnava je dedina, mesto musí mať hrad a rieku
25.7.2008 - 23:21
0

Buben BLOG

 

pocita sa aj rozpadajuci sa hrad? ((:
25.7.2008 - 23:23
0

mannheim

 

to je iba hradný múr, Ty provokatér. Všimol si si, aká je rieka Nitra kalná a prúd pomalý ? Nebál by som sa napísať lenivý
25.7.2008 - 23:30
0

Buben BLOG

 

nam to vzdy zakalia tam hore v najvacsej diere, v Prievidzi...
25.7.2008 - 23:33
0

mannheim

 

no a tým by sme mohli uzavrieť kruh.Dobrá riť je aj Dubnica.
26.7.2008 - 0:18
0

martin gal

 

aneb,ked sa mužstvu darí,tam sú aj najlepší fans
26.7.2008 - 0:34
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.

{{rotabanner=hp_diskusia_neprihlaseny,hp_diskusia_neprihlaseny2}}

Mario74

Vlastná fotka Status: ok
 

Fanúšik Extraligového klubu:
HK Nitra

Fanúšik NHL klubu: Minnesota Wild

Obľúbený hráč(i): Martin Vozdecký, , Rišo Lintner, Peťo Bondra, Marek Uram, Peter Pucher, obaja Petrovickí, Majo Hossa, Demitra, Štumpel, Panik, Spilar


Dátum registrácie: 29.3.2006 17:21

Počet diskusných príspevkov:
882 (vyhľadať)


Popularita: +4.92
Nepopularita: -4.00
Počet hodnotení: 80

Karma: 46.10%

Kratke spravy

+5 sade po nitransky... (Sloniik)

+5 Za tvoje skvelé blogy,najviac sa mi páčil o mládeži:)viem sama,keď som stým prišla ale nepochodila som. O polroka brácho a ten samozrejme doteraz hráva...:):) (Duklistka)

+5 nabrezie mladeze, jasne (JK77)

+5 a ďalší správny nitrančan! (Turkey)

+5 dakujem a vraciam spat :) (Wildp)

+5 +5 (Yano NR)

+5 napravujem svoju chybu a tou chybou je,že som Ta ešte nehodnotil (Sedko NR)

+5 si fajn +5 (Lakosil)

+5 máš pekné blogy a fajn názory, tak prečo by som ti nedal +5? :) (Salamalekum)

+5 Pre Radost ! Inak pise sa Petrovický a nie Petrovickí ... aha už chapem (XXDoniXx)

+5 Pohodový týpek s výbornými príspevkami a keďže si mi "blízky" karmou i počtom príspevkov, nemám dôvod nedať +5 (Slovex30)

+5 komentar bol zmazany adminom (Mario74)

+1 "k" ziggo.. (:skalica: )

+5 kua,ale si tvrdohlav :) (Greendeath)

+5 Vynikajuce inovativne blogy- areny, logo, i navod ako ma zacat hrat vasa ratolest. Blizi sa "uhorka"= dufam, ze nejake clanky pribudnu. ;-) (K)

+5 NITRAAAA!!! (Mahekk)

+5 Máš veľmi dobré blogy, mne osobne sa najviac páčia tie o arénach... Preto dávam +5 a prajem veľa úspechov v ďalšej tvorbe... (PwPIETROO)

+5 Nejako si sa odmlčal. Človek si ale rád prečíta rozumný názor, tak s návratom moc neváhaj. (Fanda)

+5 Tak ja ti daam +5 viac menej za tu minneostu :-) (Kubo)

+5 Myslím , že pohoďákovi , ako si Ty treba len ... (Lk242)

+5 prehlad, dobre prispevky, nitrancan k tomu, jednoznacne za pjet :-) (Speedy23)

+5 Joj, mario na teba by som skoro zabudol. Pohodovy typek, dobry partak v obrane ;) (Dumber)

+5 dazdar cocot +5 :DDDD (Dracik_18)

+5 ..K Nitre som mal vzdy pozitivny vztah, kedze mam odtial pár naozaj skvelych priatelov.Su to ludia, ktori su vzdy za kazdu somarinu, a kedze som podobny, velmi dobre si s nimi rozumiem...Stravil som tam aj posledneho Silvestra a mozno stravim aj toho nasledujuceho..takze + 5 (Great!)

+5 Nitricka!! (Bez nicku)

+5 Nitra na vzdy! (ML4)

+5 tu mas +5 od majca:D:D:D (Majdo9)

+5 Za skvelý blog o slovenskej hokejovej mládeži... za prehľad v hokeji (JackKE)

-5 ..naozaj úbohý človek, pre ktorého je hmna všetkých antislovanistov bohovsky vtipná.. (RhimeSBA)

+5 Dobrý bloger (P-Cash)

+5 Ahoojj.........si naozaj vynikajúci.....hlavne tvoj príspevok Nitriansky dres,ma veľmi zaujal....si veľmi dobrý (Slapstick)

+5 Mario.Uvod na portali si mal daky divny.ale postupom casu som ti prisiel na chut.Hlavne vsak pri blogoch som si uvedomil co si zac a co mas v lebeni.Takze podla mna si zasluzis metal za pracu s detmi a nielen trapnych +5,ktore ti supnem.Drzim ti a tebe podobnym ludom šicke moje prštiská (Robinho)

+5 konecne niekdo kdo sa poriadne zaujima o slovensku hokejovu mladez, kedze sa to aj mna tyka :D, no len chcem dodat ze hokejista by sa mal urcite dobre ucit ale z vlastnej skusenosti viem ze to nieje velmi lahke,ten mlady sa bud venuje viac skole alebo sportu a ja si myslim ze je iba minimum ludi co to dokazu dat dokopy, ale inak skoda ze sa da dat iba +5 dal by som aj 10 (Strelec)

+5 Ja som si Ta vsimol uz ovela skor, ale po tomto clanku nemozem inak. (StevenY)

+5 Nemusím komentovať, už som napísal k článku (Kyle)

+5 Bez rozmyslania +5,"Mami, oci.....chcem hrať hokej!!!" (Popradcan)

+5 No, idem na to. Dávam ti +5 lebo mas celkom dobré blogy. Majú hlavu i pätu. Pridávaš príspevky aj do rôznych diskusií a aj tie tvoje príspevky sa mi páčia. Vyzeráš byť v pohode chalan, si fanúšik ARDA, čo nieje až také zlé a ako som už napísal vpredu, máš v pohode blogy. Preto nevidím dôvod dať Ti niečo iné ako +5. Hokej ťa baví a je to poznať. Len tak ´daľej a dž sa! (Dukla101838)

+5 urcite veci sme si vyjasnili. dobry clanok o klubovom znaku. (Buben)

+5 Mario, mas to za plus pat, nie je absolutne o com, parada, a to dlhodobo a nemenne...;-) (Ssseno)

+5 za dobry clanok si ju zasluzis (Mato 1)

+5 dobre blogy a fanusik nitricky, dobre by bolo velmi slabe takze vynikajuce si v tomto jednoznacne oblubenec Thank You Mario (Majco)

+5 Hokeja znaly tento chlapec z Nitry.Vidiet ze hokejom zije, coho su dokazom aj jeho vyborne prespikovane blogy, ako aj v debatach, ci diskusiach na tejto stranke s fandami hokeja. (Zomi)

+5 Super blogy (TOMIKE)

+5 za zaujimave blogy davam 4..a za to, ze fanusik Nitry, ktora je v druzbe s KE, davam dalsi bod (Malkin88)

+5 Najlepsi blogy na HP :) (F0rc3s)

+5 1.verny fanusik našej Nitričky 2.fanušik s hokejovym prehladom 3.dobre blogy (Tokino)

+5 Velmi dobry Blog (H0m3r)

+5 velmi dobre clanky o arenach NHL, len ku Canucks \"musim\" (aby ma domaci neohovarali) doplnit, ze MS juniorov sa hrali v ich byvalej arene ! co je asi 1 km na vychod z asi \"len 15 000 miest\" a nie v novej a tiez, ze nova arena Canucks je na super peknom mieste pri False Creek, ale jej siva silueta nie je vobec zvonku zaujimava a skor spati okolie (preto som ju nedal na moje foto pri clankoch \"Diamant ... a Mytus \" ale am.futbalovy stadion a science world (ktore su hned vedla), ale to je len detail, ostatne je super extra a material si pripravil na 5 s hviezdickou, merci ! (Eurobec)

+5 vdacny citatel tvojho blogu, za vsetku tu pracu ako i preto, ze si vynikajuci fanusik hokeja si zasluzis len tu najvyssiu znamku! :-) (Ranger)

+5 Tem blog Arény je super a vôbec Tvoje príspevky sú k veci tak od skaličana +5 ! (Romek)

+5 Viac ako pohodak, preto +5 (ŠTU)

-5 sorry, ale si úplne mimo.... (Yellowred)

+5 I will fight for all mankind's deliverance and peace of mind ;) (RrYan)

+5 Vieš o tom, že Koaly ľúbia eukalyptus a Pandy bambus... :) (Sani)

+5 s Tebou je tu kopec srandy :-) (SuperJoe)

+5 Pozor nehodnot nikdy Trencanov zaporne,lebo hned mas minus! Inac sa mi zda ze si v pohode! (Siso)

+5 Za NITRICKU (Gogo29)

+5 dúfam,že sľubuješ,že sa už nebudeš tak vytrvalo handrkovať:-)))) (Fifina)

-1 za tych trencianskych hajzlov,,, (Matan161)

+5 kosice nitra kosice (Jonathan)

+5 davam +5 som za slušnosť (Sara)

+5 dobré čítanie, nie je o čom pochybovať (Pipi pančucha)

+5 blazen od nas :-D ()

+5 Kľudne môžem dať plný počet za normálne pohodové príspevky. (Mr.Bo881)

+5 velmi sppravny zmysel pre humor :) (Minson)

+5 aj ked sa nezhodneme má to hlavu a patu neodpovedas od veci. no a navyse nitra (P24)

+5 na revanš,na rozbeh a na udržanie si kreditu ... (Tulen - kosice)

+5 pre nitrančana,ktorý hokej nielen sleduje,ale aj ho hrá:) (Martin gal)

+5 Beriem Ťa za slovo - dnes začínam s tlačenkou a pólkou chleba ... ;) (Mannheim)

+5 Tak chalanovi z NR na uvítanie ako chlieb a soľ dávam +5. Nech sú tvoje príspevky objektívne so zmyslom pre fair play. (Ivanhoe)

+5 do pohody chalan,za každú srandu (Nyytymaki)

+5 Myslím,že dobre zapadneš.Drž sa chlape. (NKTS)

+5 tak pride mi v pohode :D sympatak a miluje hokej :Dcoz my tu asi vsetci :D (Iwca)

+5 si mily chalan, ktory ma rad hokej, paci sa my na Tebe taka spontannost a entuziazmus, skratka si jeden s mojich oblubenejsich clovekov tu na HP, fakt mily chalan - aj ket som Ta v Trencinovy moc nespoznal - mrzi ma to :( (Kiler)

+5 si tu síce krátko, ale zatiaľ sa mi páčiš, tak sa drž medzi nami:D (2006)

+5 tak nech sa Ti na HP paci,...máš u mňa +5,...čítal som, že si hral za Nitru hokej,...onoho času som aj bol členom kádra za čias Iča Hrtúsa, Peřa Oppitza, Stana Kubuša,...a trénoval ma od žiackych kategórií Jožko Blaško (Kukino)

Vyberáme z blogov

Najnovšie komentáre k blogom

Najnovšie spoty mimo náš výber

Překvapující přestup ?
Johan-harju 10. September 2017 11:00 (9)
Kelly je v Edmontonu. Prosadí se do kádru Oilers ?
Johan-harju 10. September 2017 10:26 (5)
Chiasson se připojil k Washingtonu, uspěje ?
Johan-harju 10. September 2017 10:00 (6)
Kemp NHL : Dánsko
Johan-harju 10. September 2017 08:55 (3)
Francouzký zázrak : Amenale Rammel
Johan-harju 9. September 2017 21:02 (9)
Vancouver : Podpis
Johan-harju 9. September 2017 10:48 (6)
Vancouver : Podpis
Johan-harju 9. September 2017 00:46 (10)
Chicago : Podpis
Johan-harju 8. September 2017 16:17 (8)
Boston blízko dohody z Pastrňákem
Johan-harju 8. September 2017 16:06 (6)
Kemp NHL : Francie
Johan-harju 8. September 2017 15:54 (6)

Najčítanejšie blog spoty

Kemp NHL (17)
Kemp NHL: Finsko (14)
Jaromír Jágr (12)
Erik Karlsson (12)
Kemp NHL: Švédsko (11)
Kemp NHL: Česko (11)
Vancouver : Podpis (10)
Francouzký zázrak : Amenale Rammel (9)
Překvapující přestup ? (9)
Kemp : zranění (9)

Evysledky.com - live športové vysledky
Hokejportal.sk (v2.0) ISSN: 1336-6270 Vydavateľ: Offensive Europe s.r.o. - Všetky práva vyhradené.

GENERATED IN: 0.182504 seconds